REHAB?

FY JÄVLA HELVETE SÅ ROLIGT JAG HAR HAFT DET DENNA HELG!!!!! Jag, Bella och Anna tog pappas bil (en stor volvo) och åkte ner till Öland. För det första hade vi så mycket packning att det såg ut som att vi skulle vara borta 2 veckor. Vi packade upp till taket. Vi kommer till campingen runt 12 snåret och inser att alla är as packade. Självklart blir vi med helt hypade eftersom det var hur mycket folk som helst och hur mycket party som helst så vi börjar också dricka. Det blev det bad, volleyboll, sol, dricka, allsång och en jääävla fest! På kvällen åkte vi till Strandhotel som för övrigt var as grymt!! Morgonen därpå inser jag att det är hål i min Acne klänning, mina skor är trasiga. Mitt pass, kamera, smink osv hade jag tappat under kvällen och jag hade så ont i kroppen efter att ha sovit helt utan liggunderlag. Mina revben värker fortfarande. Lördagen tog det ett tag att återhämta sig. Men det var bara att lägga sig på stranden och sedan köra igen. Vi har faktist filmat ganska mycket. Får se om jag vågar visa något :P Här får ni lite bilder av det minneskortet som jag hittade i väskan.

  





















Mer bilder från dag 2 kommer när Bella laddar upp sina kort. Vid detta laget försvann min kamera :( Nu ska jag sova. Imorgon blir det sol och bad. Jag är nämligen ledig fram till Fredag. HÄRLIGT!




Kommentarer
Postat av: Jenny

fyfan va ja älskar den där klänningen!!! så jävla snygg. Synd att den gick sönder:( Finns den på D&Company? :) Puss!!!!

2010-06-29 @ 17:01:46
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va du är snygg. Du blir bara snyggare & snyggare också. Va bara tvungen att skriva det. Hoppas du mår bra?.

Puss beccis

2010-06-29 @ 21:45:27
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0