OSTBÅGAR

ALLTSÅ jag har lägtat efter att få äta ostbågar i flera dagar. Nu på väg hem från stallet skulle jag åka till ICA och köpa med mig det hem till mamma och pappa. Nej, men tro fan att de är slut på ICA. Jag får då istället åka till Coop. När jag kommer till chips avdelningen där så är de slut där med! Då började jag tappa humöret. Tänkte att jag skulle göra ett sista försök så jag åkte till bensinmacken. Det första jag ser när jag kommer in är massa påsar med ostbågar. Jag liksom kännde hur det vattnades i munnen på en gång. Grabbar sedan tag i en påse och går till kassan och skulle betala. Expiditen drog in varan och när jag ska betala märker jag att jag har glömt bankomat kortet hemma och jag hade endast 7:- i kontanter. Så det var bara att lägga tillbaka påsen och åka hem utan ostbågar!!! Fy fan säger jag bara!! Jag höll på att börja grina för att jag var så sugen och hungrig. Snacka om att jag alltid har otur. Puhh.. Just därför ska jag drömma om ostbågar inatt. GODNATT

  


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha nej fyfan va typiskt!!!!

2010-06-15 @ 10:40:59
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hha ååh, det där känns som nåt som skulle kunna hända mig. Fyfan, hoppas du fick dom tillslut :D

2010-06-15 @ 14:28:26
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0