MATKOMA OCH MYS KVÄLL

GODMORGON! Vet inte varför jag sitter här nu eftersom jag har sjukt bråttom. Ska åka till stallet nu eftersom jag ska tävla på Vikbolandet. HOPPAS HOPPAS att det går bra.
Igår kväll mötte jag upp Maria och Nichole. Vi hade en mys fredag så vi gick ut och åt och därefter tittade vi på SATC på bio. Jag var så hungrig redan på jobbet så jag åt upp all mat på tallriken som jag beställde in vilket gjorde att jag hamnade i matkoma. På bion insisterade jag i att jag var tvungen att handla lösgodis för sisådär 40 kronor vilket gjorde att jag fick ännu mer ont i magen. Magen är alltså helt jävla uppsväld fortfarande. Jag måste fått i mig något när vi åt som jag inte tål för jag har sjukt ont och jag ser ut att vara gravid i nionde månaden :(

Aja, NU måste jag rusa. Vi hörs ikväll. Då blir det party. Jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0