KILLAR SOM SPELAR GITARR



Jag vet inte varför igentligen. Men HUR jävla rå sexigt är det inte med killar som spelar gitarr?! Jag dör och jag smälter. På samma gång. Hittade denna video på Jennys blogg. Den här versionen är enligt mig mycket bättre än den vanliga. Tyvärr har jag ingen kille som kan spelar gitarr för mig men jag har faktist en vän, nämligen Anna som spela gitarr. Tvingar henne alltid att göra det när vi förfestar. Så om någon kille vill ha en singel tjej som spelar gitarr så är det bara att ni hör av er ;) 
Nu ska jag till frisören. Ska färga håret så jag blir lite fin. Just nu ser hela jag för jävlig ut. Bild på hur det blir får ni nog senare om jag hinner! Ska hem till mamma och pappa ikväll på en bit mat. Imorgon bitti åker vi till Öland. Det kommer bli så grymt roligt!! Jag ska se om jag hittar ett nytt minneskort så ska jag ta massa bilder och kanske till och med filma? 


Kommentarer
Postat av: Jenny

visst är den helt underbaaaar!!!!! sen är ju bruno mars jävligt het ocskå faktiskt!!!!!!

2010-06-24 @ 09:41:14
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Ha det så skoj, trevlig midsommar! :)

2010-06-24 @ 19:31:18
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Marcus Å

Jag kanske ska kika förbi då - spelar ju gitarr så.. hehe

2010-06-29 @ 09:42:51
URL: http://slipsens.se
Postat av: censur

spelar gittar! bara att du hör av dig;)

2010-06-30 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0