KAN INTE SOVA.COM















Alltså jag förstår inte hur jag kan vakna så tidigt. Kan inte ha sovit mer än 4 timmar. Jag är hopplös när jag har druckit kvällen innan. Det värsta är att tröttheten kommer komma på jobbet istället och då lär jag vara helt totalt död. Aja, gårkvällen började vi hos Anna och Bella, sedan trädgårn, Carl Johan, Otten, Hugo och sist men inte minst Mc Donalds. Mycket mycket roligt. Som ni ser på bilden typ högst upp när jag ligger ner på golvet så hade jag precis ramlat. Anna försökte lära mig att åka longboard. Det gick väl...Sudär.. Jag dunsade ner i golvet rätt snabbt faktist. Haha! Aja, nu ska jag göra ett nyss sov-försök. Önska mig lycka till. Det lär jag behöva.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Lycka till med att sova! Händer annars idag då? :D

2010-06-20 @ 10:31:18
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud så fin du blivit! du passar verkligen i lite ljusare hårfärg än va du tidigare haft:).. jätte fin verkligen! hoppas du hade en rolig kväll. kram

2010-06-20 @ 15:07:20
Postat av: felix olsson

och vart är bilden på pss grabbar då:)? hahahaha du o din glutenfria hamburgare!!

2010-06-20 @ 18:13:01
Postat av: Emelie

HAHA ja men jag var faktist oxå hungrig Felix! :)



Anonym- Tack så mycket!

2010-06-20 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0