JAG BARA ÄLSKART






Åh vilken underbar dag vi har haft. Inte ett mold på himlen! Vi åkte ut till Gransjönäs och badade. Eller vi och vi. Det var bara jag som badade rättare sagt. Mina vänner är ju badkrukor så jag hade ingen att plaska med i vattnet. Fick mest gå i och doppa mig (sådär som vuxna gör). Sen när jag skulle resa mig upp ramlade min bikini överdel av. Ganska mycket panik fick jag. Slängde mig ner snabbt som fan på bryggan och låg där tills den var på igen. Så typiskt att sånt händer mig.. En sak är säker iallafall och det är att jag har brännt sönder mig. Dock har jag bara mig själv att skylla. Nu ska jag ta en dusch och äta lite. Ikväll blir det trädgårn. Bli inte rädda om ni ser ett levade stoppljus, det är bara jag som är ute och vandrar. Lägger upp en dagens sen om jag hinner. Pusss till er från mig


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

haha, jobbigt det där med din bikini. Hoppas det blir trevligt ikväll! :)

2010-06-17 @ 18:57:06
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0