GÅRDAGENS OUTFIT





Blus BikBok, shorts Acne, väska min gammelmormors och skor Whyred.


Ledig idag också och jag är sjukt rastlös! Jag har INGET att göra. Jag går in i väggen av att inte ha något att göra. Jag har redan vart ute i stallet och fixat allt. Ska jag titta på tv kanske?! Bara för att fördriva tiden. HUR normalt är det när man heter Emelie Mäntynen?! Jag som inte ens brukar ha 10 minuter över på en hel dag. Jag känner mig helt lost för jag har glömt hur det är att inte ha något att göra. Aja, det blev visst ett litet lustigt inlägg. Kanske är bäst att sätta punkt här. 






Kommentarer
Postat av: Marcus Å

haha! Du är rätt lik mig verkar det sommar, klarar inte av att ha lite och göra.... Händer i helgen annars då?



Snygg outfit förresten :)

2010-06-18 @ 17:14:58
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0