DEN MEST UNDERBARA DAGEN PÅ LÄNGE







Alltså jag kommer inte ihåg sist som jag hade en sån bra dag. Jag har haft roligt hela dagen och det har inte vart någon stress eller några måsten. Jag kommer inte ihåg när det hände sist! Imorse var vi i stallet (jag och syrran) redan vi 7 och fixade hästarna. Sedan åkte vi (jag körde transporten med båda två helt själv) till Benny och hopptränade. Det gick bra!!! Fortfarande inte på topp men himla mycket bättre iallafall. Fick dock svettas en hel del eftersom vi hoppade på hans gräsbana. Efter det åkte jag hem en snabbis och bytte om. Sedan mötte jag upp tjejerna i Gransjönäs. Vi solade OCH BADADE! Årets första dopp med andra ord :) Har dock brännt mig. Känner att det hettar en hel del. Vid 17 tiden var jag och klippte mig och sedan var jag förbi jobbet jag fixa lite kläder inför kvällen för då blir det paaaaarty! Jag är sjukt taggad även om jag jobbar imorgon. Jag är ju en viking så det ska väl inte vara några problem. Aja, återkommer med kvällens outfit ikväll eller imorgon! Ha en lika fin kväll som jag ska ha.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Oj, var det inte kallt? Fått in nått nytt fint på jobbet då? :)

2010-06-03 @ 07:47:03
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0