TRÖTT PÅ MIG SJÄLV



MEN ALLTSÅ, jag blir så förbannat trött på mig själv att jag inte kan göra en enda normal min på vimmelbilder. Jag blir alltid extremt ful. Hittade den här från Hugo. Visst den här kan jag skratta åt men det finns ju andra som det är skottpengar på typ..
Aja, igår fick jag tid hos tandläkaren iallafall. Jag hade ett jätte stort hål i en visdomstand. Hålet var så stort att det hade gått upp i nerven. Därför jag hade så ont. Sen är mina tänder helt nedslipande eftersom jag ofta "trycker" ihop tänderna så hårt jag bara kan när jag sover eller är stressad. HEJ BETTSKENA! Hon lagade iallafall visdomstanden provosoriskt så fick jag en ny tid för att dra ut den. Då skulle hon även fixa så jag får lugnande innan bara för att jag är så rädd. Ska börja äta några tabletter åt smärtan med. Undrar bara om de kommer hjälpa för just nu börjar jag få ont igen :( Stackars mig... 

Aja, igår kväll blev det fest ändå. Gick över till min granne Anton på förfest. Där blev det typ allsång. Eller.. De sjöng och spelade gitarr medans vi lyssnade och önskad låtar :)  Underbart!! Kvällen slutade på Otten. Jag hade iallafall en helt fantastisk kväll! Har sagt att jag ska ta det lungt på lördag. MEN vi får väl se vad party nerven säger när det börjar närma sig.. Man vet ju aldrig. Nu-film. Hejdåsålänge


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha! Men vem fasiken blir snygg på vimmelbilder?

Jag själv har tyvärr inte lyckats på en enda! :P haha

2010-07-29 @ 19:16:25
Postat av: Anonym

Du är ju snygg i bakgrunden iaf!! Bara det är ju mer än vad jag lyckas med :P

2010-07-29 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0