OUTFIT





Detta är jag idag. T-shit Weekday, halsband Weekday, byxor Acne (jasmine) och skor Vagabond.

Kom precis hem. Har vart hos mamma och pappa ikväll. Åt mat och tittade på skansen när Linnros spelade. Snacka om att han är guds gåva till kvinnorna. Pju! Föressten, visst har mitt hår blivit ljust?! Det är helt sjukt hur mycket det kan blekas i solen igentligen.. Aja, nu ska jag försöka komma i säng. Har en heldag på jobbet imorgon, stallet och sedan ska jag hämta ut ett par skor som jag beställde för typ hundra år sedan. Natti Natti till er från mig.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Finfin i håret :) Jag va ute på marby idag, såg vitnos tror jag, typ enda kritvita skimmeln där? :p

2010-07-21 @ 17:54:08
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

Du är guds gåva till männen!! :)

2010-07-21 @ 20:35:38
Postat av: Emelie

Haha mja det vet jag inte om jag håller med dig om! Vem är du??

2010-07-22 @ 10:15:03
Postat av: natta

du är väldigt fin i håret nu! :)

2010-07-24 @ 15:38:34
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0