EN HELT PERFEKT DAG





Godmorgon på er mina kära läsare!

Vaknade nyss, ska göra lite matsäck nu. Sen drar jag Maria och Bella någon stanns och badar. Eventuellt Varamon men vi får se. Känner att jag måste bättra på brännan lite tills på lördag. Igår hade jag en helt underbar dag iallafall. Massor fina presenter. Orkar inte rabbla allting men fick lite kuddar osv till soffan och sängen. Har sagt att jag ska köpa det ända sen jag flyttade hit men snål som jag är lägger jag inget pengar på sånt när jag kan köpa kläder istället. Färgerna passade väldigt bra till min färgglada fondvägg. Skönt för nu känns det lite mer "hemma". En av de bättre överaskningarna var även att en av mina bästa vänner kom hem från Oslo (hon bor där) och överaska mig! Aja, nu måste jag packa och steka ägg. Blir sen somvanligt annars. Tack för gratulationerna föressten! Puss från mig till er (jag är givmild idag)


Kommentarer
Postat av: Carolina

vad fint det vart,aldrig fel att få lite nytt

2010-07-07 @ 10:31:25
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: nicole

Härlig blogg:)

haft en fin dag?



kika in på min blogg för tävlingar och shoppingtips

/Shoppaholly

2010-07-07 @ 19:08:01
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0