EN BRA SÖNDAG

Godkväll!

Idag har jag faktist haft en bra söndag. Skulle igentligen vart ledig i dag men jag hoppade in och jobbade på Sisters&Brtohers. Efter det var jag och red. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa (igen). Har vart här en hel del nu. Vi har ätit mat från Spicy Hot och nu ska jag och syrran titta på en film som vi hyrde. Ska sova kvar här i natt med. Orkar inte åka hem sent nu när det regnar.. Imorgon väntar jobb. Jag ska ta alla extra tider jag bara kan få även om det betyder att jag aldrig får vara ledig men jag vill verkligen spara pengar så jag kan resa någon stanns i vinter. Aja, vi hörs imorgon bloggen. Adjö.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tur det, var lite orolig :P

2010-07-25 @ 21:33:25
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0