DET HAR FESTATS IGEN...













JA, det har det. Vi var hemma hos mig och förfestade. Efter det gick vi till Hugo vilket var mycket trevligt. Jag och Bella dansade tills vi blev blöta av svett bokstavligt talat. Men det spelar ingen roll för huvudsaken är att man har haft roligt och det hade vi:) Gårdagen blev lugn, var och skulle bada i Mårängen men vädret svek oss så jag låg mestadels inrullad i min bad handuk. Efter det åkte vi hem till mig och lagade mat, titta på film osv osv med alla tjejer. Nu ska jag jobba. TROR NI JAG HAR ÅNGET ELLER?!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahahahaha just de, gud de hade jag glömt!!! Vad vi höll på med den där jäkla dragkedjan, hahahaha...

2010-07-03 @ 21:26:33
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Du!

Jag kommer mer än gärna på lördag :) det ska bli super kul. Pussss kram

becca

2010-07-06 @ 00:35:10
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0