VILKEN JÄVLA KUK DAG!

OHHHHH idag är jag ledig och det är en jävla skit dag rent ut sagt!! Ingenting går som det ska och just nu är jag skit förbannad/arg/ledsen! Allt på samma jävla fucking gång! KUL!
Jag längtar så jävla mycket tills vi åker utomlands. Få komma bort från allt och ta det lite lungt för en gångs skull. Är sjukt trött på den här jävla kylan och vintern. Lika så den här stan.
Plus att jag är så så jävla hungrig på allt men jag kan inte äta ett skit av det jag vill ha!!!!!!!!!!! Det gör ju inte saken bättre direkt. OHHHHHHHHHHHHHHH JAG VILL BARA SKRIKA AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu avslutar jag här innan jag skriver något dumt. HEJDÅ från en jävligt piss off Emelie


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Feel better tjejen! :)

2010-01-03 @ 16:52:21
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

vad har hänt nu då? :(

2010-01-03 @ 18:01:04
Postat av: natta

jag vet hur jävla jobbiga såna där dagar är.. skönt att de går över iallafall, haha!

2010-01-04 @ 18:29:12
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0