RADIO PRAT

GOOOOD MORGON BLOGEEEEEN!

Gud det är helt sjukt, bloggen är som ett barn för mig. Jag längtar tills jag hinner blogga på dagarna och det är ofta det första jag gör när jag vaknar eller när jag har vart och ridit. Idag tog jag ledig från jobbet. Har sjukt mycket saker att göra. Hade tänkt att ta sovmorgon till 8.30 med men vid 7.30 kom mamma in och väckte mig för att hon hade kört fast med en av våra bilar utanför vårt hus och blockerat hela gatan så att de andra grannarna inte kunnde åka förbi. Så det var bara att kasta sig upp ur sängen och ta på sig ett par brallor och börja putta på bilen.. Så jävla frustrerande eftersom jag kom hem sent igår från korven och jag behövde verkligen få sova lite. Jag tror till och med att jag kommer bli sjuk under/innan resan. Just nu knarkar jag alvedon. Tänker inte ta någon temp! 
Ja, så hur ser dagen ut idag då..

9.00 åker jag till stallet och rider en snabbis

12.00 stan och fixa lite ärenden

13.00 lägenhetsvisning

13.30 radio intervjuv i Linköping 

18.00 skolan

21.30 ska vi till Palace och fixa inredningen till premiären som är imorgon!

Någon stanns där imellan ska jag försöka att hinna packa eftersom jag inte kommer hinna det imorgon! Jaa, det är inga jävla slappardagar här inte. Men jag måste säga att det ska bli JÄVLIGT SKÖNT med semester för det är jag ta mig fan värd!!
Föressten, det där med radio intervjuvn.. Vi (The World gänget) ska till East Fm  och prata. Har ingen aning om det är direkt sändning eller ej men en sak är säker att jag kommer nog vara så tyst som möjligt eftersom jag hatar att höra min egna röst. Lär vara aningen nervös med om jag säger så.. Humpf..



Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om mig och min häst m.m :)

Gud va kul med radiointervju :D Jag fick hem biljetterna igår btw ;p Förresten, är Emelie Kjellgren med o håller i The World? Fick nån grej på facebook från henne angående nästa helg när jackie o patric ska komma till palace? :D

2010-01-28 @ 08:54:34
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

lägenhetsvisning kl 1 o linköping halv 2? superwoman!!!

2010-01-28 @ 15:14:23
Postat av: Marielle

Har fått inbjdningarna, tack så mycket!

Det kommer nog bli en superrolig kväll! :)

Ha det bra!

2010-01-28 @ 17:11:00
URL: http://mariellepaulina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe, vi skulle åka från Norrköping halv 2. Det var det jag menade:)

2010-01-28 @ 17:47:18
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0