PIPPI HÄST?!



Hej.. Ursäkta för mitt förra inlägg men jag var tvungen att få skriva av mig. Känner fortfarande samma känsla men vitnos fick mig på lite bättre humör förut. Jag har nämligen märkt att han börjar se ut som Pippis häst! Vad var det han hette nu igen? Ni ser ju hur prickig han har blivit på huvudet! Haha, åh jag hoppas att det inte sprider sig på hans kropp bara :P
För ett tag sedan när jag och syrran red ut mötte vi två barn som faktist frågade om det var Pippis häst som jag red på. Haha..
Idag red jag honom på fältet. Dock bara i 35 minuter eftersom det var sjukt djup snö och jag ska träna dressyr imorgon vilket är väldigt välbehövligt. Jag har inte tränat på ca 3 veckor!! PANIK. Varken han eller jag är i topp form skulle man kunna säga. Så det ska verkligen bli skönt att komma igång igen. Sitter dock och funderar på hur jag ska göra när vi åker utomlands, om han ska få vila eller om min tränare Karina ska rida honom. Igentligen måste jag spara alla mina pengar tills jag flyttar hemifrån men han kommer bli så stel av att stå i 2.5 veckor. Ska rådfråga mina tränare och se vad de tycker! 

Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Har du ingen kompis som kan hålla igång honom lite? Vem ska ta hand om honom, mockning och sånt? Antar att du får betala en hel del för det.. :/ Din syster då, hon står väl också hos Pelle? Men hon kanske ska med på semestern? :P

2010-01-03 @ 21:47:05
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Emma - foto m.m.

tänkte om vi skulle se om vi kan fota nått me din häst som ja tänkte på :D?

2010-01-03 @ 22:53:55
URL: http://babidarling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Meh, Lilla Gubben heter juh Pippis häst ;)

2010-01-04 @ 01:24:29
URL: http://hastfest.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Ah ok, förstår precis. Jag är likadan! :) Bara min mamma som får rida på Tin Tin, haha :D Eller rättare sagt, bara hon som kan ;p Hoppas det löser sig iallafall :) Kram kram

2010-01-04 @ 10:50:49
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0