PARTY PEOPLE



FY FAN vad jag blir party sugen när jag kollar på denna video! TÄNK att ha David Guetta spela på väg till Ibiza. SNACKA OM PARTY och snacka om en bra början på resan! Så jävla grymt.. Sitter här hemma och diggar för mig själv :P
 
Nu ska jag snart iväg igen, är bara hemma och vänder lite snabbt. Ska möta upp lite folk och cheka en grej. Sen ska jag till sjukhuset och ta vaccin mot svin influensan (måste göra det eftersom vi ska utomlands). Efter det om jag inte mår alltför dåligt så ska vi tjejer hem till korven och ha taco kväll :)

Nej, nu ska jag dra på högsta volym här och lyssna på I`m in Miami bitch när jag sminkar mig. Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Okej, men de kan ju vara ganska skönt att komma igång lite senare med. Så får ni hoppas att snön har försvunnit med :P Jag rider inte alls längre, bara ibland om det är någon som behöver lite hjälp. Bodde ju i tyskland ett tag och jobbade som beridare så jag sålde av med dom jag hade och flyttade dit. Men kroppen höll inte så jag valde att åka hem. Därför har jag inga hästar nu heller. Men kanske blir några i framtiden när jag känner att kroppen håller osv! :)

2010-01-14 @ 16:56:06
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0