LÄGENHETS LETANDE

Åh gud jag är helt nere. Sitter och letar lägenhet nu men utan resultat. Fucking jävla hyresbostäder har ju något jävla poäng system så jag får inte ens gå på deras visningar eftersom jag bara har letat i några månader!!
Ska visserligen till Prifö iveckan och höra om de har någon men det känns som att jag aldrig kommer hitta någon som jag "vill ha" (är kräsen). Speciellt inte när jag var jag tittade på den där bostadsrätten som det blev strul med. Den var så perfekt. Men det var väl inte menat att jag skulle köpa den lägenheten. Jag får tänka så.. 
Är sjukt arg och ledsen över att jag inte kan äta vad jag vill heller! NI ANAR INTE HUR MYCKET JAG SKULLE VILJA SMAKA PÅ EN MARABOU CHOKLAD BIT, EN CALZONE, LÖSGODIS OSV OSV. Jag börjar ta mig fan nästan tjuta när jag tänker på det =( 
Jag vill kunna äta som alla andra!!!!!!!!!! Och kom nu snälla inte och säg att man kan laga mat från grunden eller köpa glutenfria pizzor för det smakar inte lika dant!! 
Det är en sak om jag fick reda på att jag är gluten allergiker när man var liten, för då kommer man heller inte ihåg hur allt annat smakar och man börjar ha dessa vanor redan som liten. Men ni anar inte hur jobbigt jag tycker att det är när det gäller att ändra om kosten helt och hållet, inte kunna äta vad jag vill osv.

Men aja, jag ska sluta sprida negativ energi åt er här nu en lördags kväll som denna. Nu ska jag titta på Flickan som lekte med elden. I morgon blir det att gå upp tidigt trotts att jag är ledig, ska nämligen åka och hoppträna för Roberto igen. Ska försöka få pappa att filma lite så ni får se.


Kommentarer
Postat av: emmakarin

Jo, det är fint! :)

2010-01-23 @ 22:49:06
URL: http://emmakariin.blogg.se/
Postat av: Anonym

men marabou och lösgodis kan man ju äta även om man är glutenintolerant, kanske inte allt, men mycket.

2010-01-23 @ 23:07:21
Postat av: emelie

Nej INGET som marabou har tillverkat kan jag äta. står på alla deras produkter at de kan inehålla spår av gluten. Lösgodis kan jag äta vissa sorter men ska inte göra det eftersom man använder samma skedar osv nör man plockar (order av läkaren) plus att jag blir skit dåligt av lösgodis :(

Har fått väldigt strikta order av läkaren för att jag är så känslig dessvärre..

2010-01-24 @ 07:32:53
Postat av: Miriam

Heeej!! gud sa trakigt med lagenheten!! sa typiskt nar du antligen hittat den ratta.. men vi far hoppas det kommer flera :)

Just nu ar vi pa en o som heter koh tao, eller paradiset som vi ocksa kallar den :) det ar verkligen jatte mysigt och vi bara solar o badar hela tiden!!

Har du fatt res-feber annu da? ni aker ju snart ocksa hihi

Hade sa jatte bra sa hors vi snart! Puss o kram

2010-01-24 @ 09:24:38
Postat av: Anonym

Jag har varit glutenintolerant i hela mitt liv, och enligt min dietist som jag har gått hos hela livet så ska man kunna äta produkter som innehåller "spår av", då det är så små mängder att det inte kan skada. Träkigt för dig att din läkare säger så!

2010-01-24 @ 13:05:36
Postat av: Anonym

kan tillägga att det är spår av vete som jag menar, att det då innehåller minimala mängder gluten...

2010-01-24 @ 13:07:51
Postat av: emelie

Ja, vad vet jag, jag gör bara som läkarna och min dietist säger. Men det beror väl på från person till person hur de råder sina patienter antar jag!

2010-01-24 @ 13:58:50
Postat av: Anonym

Hej gumman. Jag har inget internet för tillfället därför de tagit tid att svara men har kollat upp lite nu och jag säger upp min lägenhet nu till 1e feb ..så om du vill så kan du komma någon dag i veckan när du har tid. Helstdenna vecka för jag ska kolla på en lägenhet som kanske kan bli min redan 1e mars och är det så att Du vill ha min, skulle du kunna flytta in redan 1e mars ??? så pratar jag med Ståhl ..puss o kram Jessi

2010-01-24 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0