KÖLD REKORD I SVERIGE?

Fy helvete vad det är kallt ute!! Kom precis hem från stallet efter x antal timmar ute i kylan. Trots att jag känner mig ganska risig så tog jag mig själv i kragen och pallrade mig ut till stallet eftersom jag bestämt hoppträning med Pelle. Det gick faktist bra! Tränade endel böjda spår och i slutet hoppade jag igenom en bana. Jag håller på att ändra min sits. Förut har jag suttit ganska tungt i sadeln men vitnos hoppar mycket bättre om jag rider i en lite lättare sits plus att jag får en mycket bättre rytm i kroppen så vi tränar massor på att jag ska bli lättare i sadeln vilket gick skit bra idag :) På söndag ska jag och syrran iväg till Eken och träna för Roberto igen. Ska bli riktigt kul, jag har nämligen tränat på det han sa att jag skulle tänka på. Förhoppningsvis har detblivit bättre. Men det återstår att se. Spännande ska det bli iallafall. Alltid nyttigt att komma bort från hemma plan.

Föressten, när jag skulle fixa vitnos linfrö så såg jag att gårdagens hade frusit!!! Kolla..



När jag kom hem så var mina tår röd/lila!! Jag kännde de inte ens eftersom jag suttit med ett par kalla ridstövlar hela träningen. Nästa år ska jag garanterat köpa ett par ridstövlar med fårskinn på insidan. Speciellt om det ska fortsätta att vara såhär kallt! Nu ska jag värma mig lite vid vår öppna spis. Brrr.....

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare!!

har en filt du kan få låna om du vill..;)

2010-01-06 @ 16:40:48
Postat av: Emelie

Haha, värst vad givmild du är!

2010-01-06 @ 20:33:23
Postat av: hemlig beundrare!!

jag är faktiskt ganska snäll :) haha

2010-01-06 @ 22:57:40
Postat av: emelie

det är bra det, man ska vara snälll!=)

2010-01-07 @ 08:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0