HEMMA FÖR DAGEN

HEEEEJ BLOGGEN!

Idag har det vart en riktigt lång dag.. Kom hem från mötet jag var på alldeles nyss. Kul att smida planer ;) Är så otroligt glad över lägenheten, kommer inte kunna sova inatt. I morgon är det fullspäckad dag då med. Jobbar visserligen ett kort kort pass från 10-14.00. Efter det ska jag sitta på häst (vitnos) klockan 15.00 för hoppträning med Pelle. Får ta med mig mina ridkläder till jobbet så att jag slipper åka hem imellan. Klockan 18 blir det komvux igen med Korven (Anna, hon kallas bara för korven). Men jag älskar att ha mycket att göra! Jag vill verkligen leva livet nu och för att nå framgång krävs det hårt arbete, på alla planer.
Idag träffade jag Carro en make up artist som sminkade mig till en plåtning som jag var med på för någon månad sedan. Så hon tog min mailadress och skickade över några bilder eftersom att inte fotografen gjort det än. Fick bara några stycken men det är dock bara denna bild som jag blev nöjd med. Resten ser jag ut som ett missfoster på :S 

Vad tycker ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0