THIS IS IT



Nu på fredag kör vi This Is It tema på Palace. Det kommer bli grymt bra med massa musik från michael. Så gillar ni honom ska ni ABSOLUT komma! Ni kan självklart komma in till mitt jobb och hämta fribiljetter som gäller innan 00.00. Annars har jag några stycken som jag kan skriva upp på gästlistan som gäller hela kvällen (dock begränsat antal) så det är försten till kvarn.. OM ni är intresserade skriva i komentarsfältet då så fixar jag det!

Nu ska jag till banken en sista gång och fixa allt med lägenheten, sen blir det en sväng på stan att hitta outfit till fredag och kolla lite inredning innan jag börjar jobba!

Kommentarer
Postat av: WorkSandra

Skriv upp Sandra och Simone på listan!

2010-02-24 @ 10:50:12
Postat av: Emelie

Självklart gör jag det!! KUL =) Ses där Kram

2010-02-24 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0