STOCKHOLM

Godmorgon! Fy helvete vad dåligt jag har sovit inatt. Somnade vid klockan 3 och gick upp för 30 minuter sen. Undra hur jag ska orka med denna dag :S Lär förhoppningsvis sova gott när jag kommer hem ikväll iallafall.
Idag ska jag nämligen upp till Stockholm på inköp hos Acne. Ska bli sjukt spännande att se den nya kollektionen :) Ska även titta på två andra märken och se om de är något att ha.
föresten, till er som vill ha biljetter till LadiesNight så finns det att hämta på mitt jobb idag och imorgon!! Okej?
Nu måste jag fixa mig lite snabbt. Får se om jag hinner blogga ikväll när jag kommer hem, annars ses vi somvanligt imorgon!
Ps. Hittade en fin jacka på Monki igår som jag skulle vilja ha till våren. Endast 500:-!



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0