NYA SKOR

GODMORGON!!
Kom precis hem från stallet, var och red vitnos somvaligt innan jobbet. Håller ju fortfarande på och sätter igång honom så därför är det dåligt med inlägg som handlar om det men om ca 2.5 veckor så börjar tävlingarna så då kommer ni får se lite filmer, bilder osv! Håll ut bara ni som är hästintresserade :)

Jo, jag tänkte att jag skulle visa ett par nya skor som jag köpte när jag var i USA. Det är inga skor man dör för eftersom jag köpte de i syfte att jag skulle kunna jobba i de på Palace (jobbar ju från typ 21.15-03.20) så jag var tvungen att ha ett par skor som inte var alltför höga.
Köpte de på Forever 21 för ca 180:-!!! Snacka om fynd.......




Kommentarer
Postat av: amanda

Yaaaay har likadana i beige.. Snygga! USA är drömlandet för skor

2010-02-24 @ 05:03:58
URL: http://inyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0