MEXICO

Godkväll på er där hemma!

Vi kom nyss på båten igen, har vart på en väldigt flådig strand idag. How lovley?! Precis innan vi skulle ta taxi tillbaka till båten kom det världens oväder. Vi slapp dock regnet men det blåser som FAN ute på havet :( Usch, jag är skit rädd ju. Det enda jag tänker på är Titanic.. Jag blir så rädd när det gungar och det lär det göra ikväll när vi lämnar hamnen.
I morgon är vi till havs och på söndag lägger vi till i Miami. Då har vi hyrt en "buss" för 14 personer och ska då köra till Orlando. Dock kan det bli ändringar eftersom att vädret där inte vart det bästa. Har nämligen vart 14 grader och regn vissa dagar.. Men om det är så hela veckan kommer vi boka om hotellet och vara kvar i Miami ett par dagar istället. Men vi får se hur det blir! Tråkigt bara om brännan hinner gå bort innan vi ens är hemma =( Men, det är inte hela världen!

Föressten, ni anar inte hur hungrig jag är.. Det är ta mig fan försrkräckligt! Jag kan knappt äta någon mat!! Blev nästan lite ledsen idag när vi va på stranden i Mexico och de har massa fajitas osv och det ENDA jag kunnde äta på menyn var kyckling bröst och ris. Vill då poängtera att jag inte kunnde ta någon sås eller några sådana där chips och salsa dip. Men jag börjar bli van med torr mat. Men det ska bli jävligt gott att komma hem och äta min glutenfria mat där hemma!! Men jag tror ingen är så nyttig som jag har vart under denna resa iallafall. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0