EN SOVANDE EMELIE

Hej!
Åh gud ni ska veta hur trött jag är. Kom precis hem har vart och färgat/klippt håret. Var tvungen att göra det eftersom jag såg ut som en skräcködla.
Jag är så otroligt jetlagd (stavas?). Känndes som jag gick upp mitt i natten imorse eftersom tiden inte alls stämmer överens med den vi har i Sverige. Nu ska jag äta lite och sedan åka in till jobbet. Jag hoppas verkligen att vi har fått in massa nya, snygga kläder. Är så shopping sugen.. Visserligen ska jag spara mina pengar men ändå.
Vad ska ni göra idag då?!

Föressten tjejer, ni kommer väl på Ladies Night på Palace nu på fredag?! Jag kommer vara där för första gången, wihoo :) Hoppas att jag träffar några av er där med!!

Bild på håret. Håller på att försöka få till en snygg nougat färg. Eller det är det som är målet innan sommaren. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Malin

Har du ahft det bra i Miami?

2010-02-17 @ 17:34:41
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hej,

Hittade din blogg av en slump då jag oxå ska på kryssning nästa vecka i karibien och sen stanna en vecka i miami efteråt. Jag fick panik nu när jag läser att det är så kallt i orlando!!! Vill ju ha sol!! Vet du hur vädret var/är i miami? Miami och orlando ligger ju inte såå långt ifrån varann!! :(

Tacksam för svar :)

2010-02-17 @ 18:29:44
Postat av: Anonym

Hej emeleie! ser att du jobbar på palace :) tänkte fråga vad de är för killar som kommer stå för underhållningen? är de strippor eller dom som jobbar där? :S haha :D

2010-02-17 @ 18:34:35
Postat av: Emelie

Anna- Gud vad roligt! Ska du åka med Liberty Of Seas eller?

Haha ja vädret var rena rama skämtet. Vi hade mellan 9-14 grader hela veckan i orlando. Det har aldrig vart så kallt som det är nu på flera år. Miami ligger 4 timar med bil, där r det dock varmare men kallareän vad det brukar vara. Förra veckan låg det väl på 17-21 grader typ.



Vi var på kryssning o i miami förra året i samma månad och då var det sviiiin varmt! över 30 grader varje dag så det skiljer sig ju lite. Men det kanske hinner bli varmare innan ni åker!! Och på kryssningen är det ju garanterat varmt iallafall om ni åker samma rutt som vi gjorde. Där blir man bruuun kan jag lova :)

2010-02-17 @ 20:18:47
Postat av: Emelie

Anonym - Yes jag jobbar där :) Jag kan ju inte avslöja för mkt men det kommer vara endel bara överkroppar ;)

2010-02-17 @ 20:22:00
Postat av: Anna

Usch!! Ja vi åker nästa vecka så man kan ju hoppas på att vädret hinner bli liite bättre... Men vi ska nog göra en del ändringar i vår resrutt ändå. Vi struntar kanske i miami o tar en kryssning till efter första veckan :)eller flyger till mexico sista veckan så man har större chans att få sol :) Vi åker med oasis of the seas. Ska bli så härligt! :)

2010-02-17 @ 20:46:53
Postat av: emelie

Ja, vi var i Mexico och där var det hur bra väder som helst!!

Hoppas du får en trevlig resa iaf. De kryssningarna är UNDERBARA

2010-02-17 @ 20:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0