DANSA PÅ BORDET



TJENAAA!!!

Det kom in en kille på jobbet och sa till mig att han hade sett mig på youtube stå och dansa på något bord när jag va ute och festade.. Jag fattade såklart noll eftersom senast jag gjorde det var jag typ 18 år (iallafall ute på krogen, hemma på förfest vet vi alla att jag gillar att klättra upp på saker och ting, iallafall mina vänner:P). Då visade han mig iallafall klippet och jag insåg snabbt att det var på Palace förra veckan när det var ladies night! Dock hade jag INGEN ANING om att de filmade när jag dansade eller att de ens filmade över huvudet taget! Haha.. Sen så står jag faktist inte på bordet och dansar, är nog bara filmat från en konstig vinkel eller så.. Tur att det inte va närmare eftersom min gräddbakelse klänning var aningens kort, humpf... 
Vem vet, någon av er som läser kanske också är med på filmen. Gå in och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0