BIK BOK



GODMORGON!
Vakade innan väckarklockan ringde imorse för jag har en grym jävla mensvärk!! HATART eftersom jag inte får äta några Ipren, Pandoil eller något. Enast Alvedon och det suger ju helt ärligt talat. Kan knappt stå på benen känner jag (ligger i sängen nu).
Aja, jag köpte iallafall dessa jeans shorts uppe på Bik Bok igår för 299:-. Vet inte om jag ska behålla de eller ej. Anledningen till att jag köpte de var nämligen för att jag ska ha något att ha på mig imorgon när jag jobbar på Palace. Dock strider det mot mina regler att köpa saker jag bara kommer använda någon gång. Hmm... Tycker ni att jag ska behålla dom?!
Nu ska jag försöka ta mig ner från sängen, krypa till badrummet och borsta tänderna. Jag har nämligen dressyrträning nu på morgonen. Ska bli jälvigt intressant nu när han har vilat och se hur han känns. Återkommer senare! Au Revoir


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Lycka till på dressyrträningen :)

2010-02-25 @ 09:46:49
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: worksandra

Behåll!

2010-02-25 @ 17:31:03
Postat av: Anonym

panodil och alvedon är exakt samma sak. fråga själv på apoteket!

2010-02-25 @ 19:41:21
Postat av: Emelie

Hej Anonym!

Jag följer bara vad läkaren sa till mig. Har inte direkt forskat i det där själv..

2010-02-25 @ 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0