ACNE BABY

Igår var jag somsagt i Stockholm på inköp hos Acne. Jag kan bara säga en sak. OMG, höstens kollektion var så jävla GRYM! Jag skulle kunna tänka mig att bära i princip alla deras plagg. Speciellt de i main collection dock är vissa plagg väldigt dyra så det går inte att köpa in till butiken. Jag ska iallafall spara pengar tills höstens kläder kommer in (blir i augusti sa säljaren). Vi försökta iallafall få tag i godbitarna som inte är alltför dyra. Kommer bland annat komma in en rå sexig klänning.
Jag har faktist köpt en ny stickad tröja från Acne Pop Classics som vi fått in i butik. Bild på den kommer senare.
Funderar även på att köpa dessa skor till våren, eller tills snön smälter rättare sagt. Nämligen ett par Pistols. De kommer vara grymt snygga till min stil som jag ska ha i vår.



Föressten så fick jag en jätte fin komplimang igår påväg till sthlm. Var en kvinna som satt bakom mig på bussen och så knackade hon mig på axeln och sa att det var en fröjd att sitta bakom mig och titta på mitt hår för att färgen var så fin. Även vår säljare på Acne påpeka att jag hade så fin hårfärg. Det är alltid roligt att höra när man gör något nytt med håret. Jag var ju faktist lite skeptisk till att färga det ljusare först. Aja, nu ska jag fixa mig lite. Har ett ärende att fixa på stan innan jag börjar jobba! Ikväll är det Palace som gäller. PARTYYYYYYYY JAG HOPPAS VI SES DÄR! Tills dess ska jag bara fundera ut vad fan jag ska ha på mig ikväll :S






Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Hej! Välkommen hem! Hoppas du haft det bra :) Är det fri entré på The World ikväll? ;D Ska jobba imorrn, men funderar på att dra förbi en sväng med min vän Johanna.. :)

2010-02-19 @ 19:39:44
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0