ACNE ÄR SOM GJORT FÖR MIG

Det är ju ta mig fan sjukt hur snygga kläder de gör!!! Helt jävla otroligt om ni frågar mig! Normalt sett brukar man ha vissa märken man gillar. Och med gillar menar jag då att man tycker om vissa plagg ett märke gör. Men Acne, alltså jag finner inga ord. Jag älskar i princip alla deras pieces de gör! Jag skulle liksom kunna leva på nudlar i en vecka bara jag får köpa det jag vill ha. Åhhh! Sitter faktist och funderar över vad jag ska ha på mig på min inflyttningsfest (är inte än men jag gillar att planera). Funderar dock på denna.. UNDERBAR!



Inte alls sudär party igentligen men jag vill nog vara mer fashion då tror jag. TROR jag iallafall. Sen vet man ju aldrig, saker och ting kan ju ändras i sista minuten. Annars så har ni denna underbara jacka och brallor som jag skulle dö för.
Då menar jag typ dö för..




Åhhh.. Börjar fundera på om jag ska skära ner min inrednings budget nu när jag tittar på dessa plagg. Haha.. Föressten så hittade jag inte alls mycket på IKEA idag så det blir en sväng till några andra butiker imorgon igen. Nu ska jag försöka sova lite! Trevlig kväll på er! 


Kommentarer
Postat av: natta

tyckerna kläderna ser tråkiga ut på de där modellerna, typ färglöst haha.. Men det blir ju vad man gör det till, hur man bär upp det osv. Och det kan ju du ;)

2010-02-28 @ 20:44:03
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0