WHEN YOU GET WHAT YOU WANT, BUT NOT WHAT YOU NEED





Jahopp, då lider även denna onsdag mot sitt slut.. Det var en väldigt lugn dag på D idag. Inte alls så mycket folk som vi hade räknat med men det kommer nog till helgen skulle jag tro. Efter jobbet var jag duktig och gick de tunga stegen till Nautilus. Körde kondition och efter det solade jag. Det är ju skönt när man väl är där men det är just det där att antingen går jag ena hållet och tränar eller andra hållet så jag kommer hem och kan lägga mig i soffan och titta på tv. MEN nu är det ju så att jag har aldrig varit någon riktig "soffpotatis" (även om det är skönt ibland) så jag har bestämmt mig för att börja träna ordentligt nu ca 3 dagar iveckan. Det skulle ju vara väldigt roligt att springa något lopp sen i vår om man är i bra form. Jag vill utmana mig själv och behöver sätta upp mål för att tycka att det är roligt, annars tröttnar jag illa kvickt. Men vi får se, först och främst ska jag försöka komma i hyffsad form vilket jag absolut inte är i nu!  Aja, godnatt på er mina vänner. Sleep tajt.


Kommentarer
Postat av: sarah

är också sugen på att anmäla mig till något!! bara för att ha en morot, och då kommer ju tävlingsmänniskan fram i en. och DÅ kan man ju bara inte vara dålig!! skulle vilja prova på typ vätternrundan! fast man skulle nog få fasligt ont i rumpan iofs.. haha!

Kram

2010-12-16 @ 16:45:25
URL: http://sarahg.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vi kan väl springa någon dag? ;)

2010-12-16 @ 16:58:28
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0