SVART LÖRDAG



Igår mådde jag alldeles för dåligt för att ens kunna blogga. Kvällen började med att jag tog taxi ner till Asti och drack ett glas (som typ var en halv flaska) vin medans Carro jobbade sin sista timme. Efter det gick vi hem till Louay och förfestade. Vi avslutade kvällen med Otten och Hugo. Jag hade as roligt även om jag inte minns allt (?). Jag trodde inte att jag drack ngot ute men Carro sa att vi hade shotat massor och en annan berättade att jag drack vin osv ute. Inte så konstigt att jag har minnesluckor med andra ord!! Haha.. Aja, nu ska jag ner på stan och handla lite julklappar, sedan ska jag til Nautilus och träna och sist men inte minst ska jag till skolan och få reda på provresultatet ikväll. Gud vad jag är nervös.. Jag måste få ett G eftersom jag har slagit vad 1000:- med Pelle (min tränare) att jag skulle klara det. HOPPAS HOPPAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0