SERA POCO DI ISPIRAZIONE




Jag har såå mycket inspiration nu till våren. Tråkigt bara att det känns så långt bort.

ÅÅHHH! Jag är sjukt mör/öm och trött. Har vart på gymmet tre dagar i rad nu. Ärligt talat vet jag inte om jag ens kan gå imorgon. Alltså jag har träningsvärk i heeela kroppen. Den ömmar bara jag tar på den. Nu blir det några dagars vila. Imorgon ska jag träffa Miriam som är hemma från Norge plus Emelie när jag slutat jobba. Kommer bli mycket mycket trevligt. Var länge sedan jag hade en hemmakväll. Dock blir det först jobb hela dagen på både JC och D. Ska även hinna rida vitnos imorgon bitti. Med andra ord stänger jag av datorn nu och dejtar kudden plus mina gosedjur (som faktist existerar). NATTI NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0