PROV, BOUL OCH JULMAT INNEFATTADE MIN TISDAG



J -Tobbe gillar att spexa :)
 


Min fin fina arbetskamrat på D, Sandra!!



Vår nykommling Alexander som har börjat jobba på D.



Idag tog jag en välbehövd sovmorgon. Åkte ju till skolan vid 7.30 och skrev provet och kom hem 0.00 igår kväll. Både min hjärna och kropp var rätt trasig om jag säger så. Dagen började somsagt med provet. Jag var faktist riktigt nervös innan. Hur det gick jag har ingen som helst aning om. Det var endast ett fåtal uppgifter som jag kännde att jag faktist kunnde. Sedan fick jag chansa på alldeles för många frågor. Jag ber till gud at turen är på min sida så jag kan få det där fjuttoga G:et som jag bara måste ha. Svaret får jag reda på på måndag. Efter provet blev det jobb på JC hela dagen. Kvällen spenderades med Sisters/Brothers (både de i stan och ingelsta), JC och DCompany. Vi åt julmat och spelade boul som förövrigt var skit kul!! Vi var ju ganska många så vu fyllde upp 6 lag så körde vi olika omgångar och så möttes man i final. Mitt lag hade riktigt bra flyt och vi kom faktist till final. TYVÄRR  började vi spela helt plötsligt spela riktigt dåligt vilket gjorde att de andra vann och vi hamnade på en andra plats. Men jag tycker att det var bra jobbat ändå med tanke på att ingen av oss spelar boul! Nu ska jag klä på mig ordentligt och åka ut till min kritvita (pissgula) man. Det blir dock bara en skritt runda eftersom han blev vaccinerad i förrågår. Efter det jobb på D och ikväll hoppas jag på att kunna träna på Nautilus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0