DEN PERFEKTA BRUNETTEN



Jag kommer slå till på den här perfekta bruna färgen nästa gång jag ska färga håret hos frisören! Lite blondare i längderna och mörkare upptill så att det nästan ser ut som att man har utväxt. Ja, jag vet att det blir krånligt att hålla efter då jag har knallblond utväxt men det struntar jag i. Vill man vara fin får man lida pin. Just nu är my skin kritvit så vettifan om jag skulle passa i det just nu men i februari kommer jag vara brun som en pepparkaka så jag funderar på att göra det antingen innan eller efter jag kommer hem (om jag ens kan hålla mig så länge? finns ju faktist brun utan sol).

Föressten, bara för att skryta lite så har jag lagat världens godaste mat! Råstekt potatis, kyklingfile med vitlöksmarinad, sallad och bearnese sås. Det är verkligen INTE ofta som jag lagar "ordentlig" mat så just därför ger jag mig själv 10 poäng :)  Nej nu måste jag plugga. Vi ses och hörs här imorgon igen.  Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Johanna Djerf

haha 135:- bara :D men då har jag ingen rabatt på den tyvärr

2010-12-07 @ 20:41:24
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Måste säga att hårfärgen va GRYM! :D

2010-12-08 @ 10:59:07
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Anonym

Hårfärgen var inte alls snyggt om jag får säga vad jag tycker, tyvärr! Det ser ut som en riktigt fet utväxt som dessutom ser flottigt ut när man har två helt olika färger på håret. Usch och fy! Ser ut som att hon inte har haft råd och färga sin utväxt! :(

2010-12-09 @ 13:24:16
Postat av: emelie

Haha då får du se mig med flottigt hår sedan om någon månad! enyoj!

2010-12-09 @ 18:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0