BRRR





En fin vinterdag i stallet.

HUR kallt är det inte ute?! Jag var en istapp imorse när jag red vitnos och lär vara det imorgon bitti med. Jag är iallafall ganska nyligen hemkommen efter ett konditions pass med Martina på Nautilus. Det gick bra idag. Testade att löp träna på bandet (förut har jag haft benhinneinflammation) men idag gjorde det faktist inget ont. Har lagt upp en plan för hur jag ska träna den närmsta tiden. Det kommer bli ett hårt pass på crosstrainern, ett löp-pass på bandet och en styrke-pass per vecka. Vad tror ni om det? Jag är iallafall sjukt taggad och jag har verkligen saknat träningen, det är otroligt skönt att vara igång igen! Nu ska jag städa lite här hemma och sedan dejta kudden och mina gosedjur. Vi hörs somvanligt imorgon. PUSS&KRAM PÅ ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0