SJÄLVSTÄNDIG

OH-UH-AH-SHIIIT! Jag är helt d ö d. Efter jobbet åkte jag och storhandlade på HC. För det första så är jag as dålig på att handla mat eftersom jag inte har någon struktur. Jag hittar inte i butikerna plus glömmer vissa varor så jag måste släpa på den där jävla vagnen runt hela matbutiken flera varv. Med andra ord tar det hundra år för mig att handla. Nu är jag hemma iallafall och jag är hur svettig som helst! Alltså, jag handlade typ mat för en hel månad. Hade 5 tunga påsar, min vanliga väska plus en påse med skor. Parkerar bilen relativt nära min port så jag ska slippa bära allt. Men när jag kommer in i min trappuppgång och ska trycka ner hissen så funkar den inte! Den har fastnat.. Med andra ord gjorde det att jag var tvungen att bära upp allting själv i tre omgångar. Vill tillägga att jag bor HÖGST UPP och min trappuppgång är ca 50 cm bred. Jag var helt slut efter bara första vändan och nu efter den tredje är jag helt kaputt. Sen att jag hade tagit för några påsar som gjorde att jag fick packa påsarna så tunga gjorde ju inte saken bättre. Jag har alltid problem med att veta hur många påsar man behöver. Någon mer som har det?! MEN nu är iallafall all mat i kylen och frysen och jag känner mig faktist ganska självständig som klarar mig så bra själv trots att det är aningen jobbigt ibland. 

Bevis på att min trappuppgång faktist ÄR smal. Ni kan ju tänka er hur lätt det är att bära upp allt när man själv knappt får plats på bredden :S






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tingstagatan? Där har jag ju bytt dörrar :)

2010-08-29 @ 19:15:37
Postat av: Ida Norlin

Bra att han är lite bättre iaf då :)

2010-08-29 @ 21:16:47
URL: http://inhast.blogg.se/
Postat av: Giselle

aah trist!! :-/ vad var det för ngt då? nyfiken i en strut :)

2010-08-29 @ 21:44:09
URL: http://misthc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0