OOOHHHHH



JAHA, nu skulle man väl kunna säga att sommaren är slut och vardagen är här. Började plugga matte c igår. Köpte ett nytt anteckningsblock och sudd på hos grannen (Galerix) för att det skulle bli lite roligare att plugga. Jag tyckte att jag kom igång ganska bra men nu har jag fastnat. Förstår inte hur snabbt man ska räkna igentligen. Lektionerna är på 3 timmar varv en 20 minuters rast. Sedan har läraren genomgång i över en timme. Alltså blir tiden att räkna inte så lång. Alltså bara på gårdagens lektion så skulle man ha räknat 10 SIDOR! Det är ju helt omöjligt! Det värsta är att nästa lektion är imorgon kväll och då börjar vi på nya saker. Jag har alltså pluggat ihjäl mig idag både innan jobbet och nu på kvällen för att försöka hinna. Men nu är det helstopp och jag är sjukt frustrerad. Har två sidor kvar men jag fattar inte ett enda tal och då blir jag bara irriterad. Får ställa klockan as tidigt imorgon och plugga innan jobbet och sedan på lunchen så att jag inte hamnar efter alltför mycket. En sak är säker, jag kommer få det väldigt tufft men jag ska fan klara det även om det innebär blod svett och tårar!! 


Kommentarer
Postat av: anonym

google is your friend, finns hjälp för matte c kurser där!

2010-08-24 @ 22:05:37
Postat av: Emelie

Hittar ingen bra sida.. Har du något förslag?

2010-08-25 @ 08:10:03
Postat av: Johanna Djerf

Det kommer du klara av!!!

2010-08-25 @ 08:41:04
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0