DET ÄR INTE ALLTID LÄTT ATT VARA "VUXEN"

Usch, jag är helt förstörd. Hoppade in och jobbade idag även om jag har semester. Stressade ihjäl mig de sista timmarna på jobbet då alla plötsligt kom och skulle handla på en och samma gång. Jag var ju själv så fick springa fram och tillbaka plus att jag hade en kund som var kvar efter stägning. Efter det åkte jag hem till Linnea som hade lagat mat. Alla tjejerna var där och vi skulle titta på film. När jag har ätit upp och vi sätter på filmen känner jag att jag börjar må jävligt illa, fick ont i magen och så ont i huvudet av att bara se ljuset från tv:n. Bestämer mig för att cykla hem så ringde mamma och stortjöt på vägen för jag mådde så dåligt. Nu har jag spytt loss. Det är ju en sak som är säker. Dock så mår jag iallafall lite bättre. Nu har jag tagit tabletterna som jag fick av tandläkaren som ska minska smärtan av den utdragna visdomstanden. Vet inte om jag har stressat så mycket idag att jag inte kännt att jag har haft ont och så fick jag så ont när jag slappnade av eller om det är att jag har ätit något jag inte tål. Åt visserligen en risifrutti efter maten men jag vet inte.. Ska ju inte reagera så på laktos. Nu ligger jag hemma i soffan iallafall. Pappa ringde och sa att jag fick komma och sova hos dom om jag ville men jag stannar nog hemma. Orkar knappt resa mig upp. Usch, det är inte alltid lätt att vara "vuxen" ;(


Kommentarer
Postat av: My

Stackare.:( Det låter som migrän.Så brukar jag ha!!Hoppas det inte kommer igen,och att det bara var något tillfälligt.Ta hand om dig. :)

2010-08-13 @ 00:48:52
Postat av: Emelie

Tack, vad snäll du är :)

2010-08-13 @ 13:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0