ACNE NYHETER









Här har ni två nyheter som vi fick in från Acne igår. Jag knep båda två direkt. De översta leggingsen är hur coola som helst. De är inte alls lika tunna som vanliga leggings så om man matchar snyggt kan man nog använda de som byxor. Priset är 1199:-
Även tröjan är hur cool som helst! Den kanske ser "glittrig" ut på bilden men det är den INTE. Den är typ i metal eller hur jag nu ska förklara (det ser ni på bild nummer två). Känns även som det när man tar i den då den är lite "stel". Priset är 1499:-.




Kommentarer
Postat av: Hanne

Vet du når man får se de nye acne short pistol'ene? Er de mye dyrere en de som er nå? Takk for svar :)

2010-08-31 @ 21:49:57
Postat av: Emelie

Jag lägger upp en bild så fort vi får de, de kommer i slutet av Oktober. Jag är nästan säker på att priset är ungefär desamna som de vanliga pistol. Kram!

2010-08-31 @ 21:56:46
Postat av: korven

tack så mycke pemme =) du kanske blir lite sugen på o komma. Du behöver inte oroa dig för pengar för det finns ingen bra shopping här hahaha bara zara o HM

2010-08-31 @ 23:19:43
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: Linda (Patricks lillasyster)

Finns det en tröja kvar i typ Large så får du gärna lägga undan den till mig eller om medium är i större storlek går det också bra :) är i grekland för tillfället hihi;)

2010-09-01 @ 21:07:41
Postat av: Emelie

Åh gud vad skönt! Vet du vad, jag tror att den redan är slut. Men vi kan nog beställa hem en till dig sen när du kommer hem :)

2010-09-01 @ 21:40:39
Postat av: Linda

Typiskt d[ n'r man inte 'r hemma att man ska missa snygga saker! men det g;r nog inget, ni l'r nog f[ in annat snyggt!

2010-09-03 @ 17:27:27
Postat av: jenny

GOSH!! tröjan är så snygg. :)

2010-09-03 @ 23:27:34
URL: http://jennyobg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0