VAD FAN HÄNDER?!?!



ALLTSÅ, vad är det för väder!? Jag som tänkte hänga upp alla vinter jackor på vinden imorgon! Men nu är det väl lika bra att vänta ett tag. Så tråkigt nu när jag hade fått lite vår känslor.

Men men! Känner mig lite ledsen just nu. Jag har så ont i magen och det ser ut som att jag är gravid. Jag har ätit godis nu två dagar i rad och ihelgen åt jag pizza (glutenfri självklart) men ÄNDÅ blir det problem så fort jag äter något "gott". Jag vill också kunna äta godis eller en pizza ibland som alla andra vanliga människor! Vet inte varför den är som den är nu eftersom jag är jätte noga med att inte äta något med gluten i. Laktos äter jag heller inte. Dock slank väl några choklad bitar ner men jag blir så less på det här! Om man tittar på min mage tror man antingen att jag är gravid eller att jag har ätit 11 pizzor, 50 godispåsar och 5 menyer på MC Donalds! Det är fan inte roligt! Vet inte om det är den feta maten som magen reagerar på eller om jag fått i mig något som jag inte tål. NI ANAR INTE VAD JAG VILL KUNNA ÄTA SOM JAG GJORDE FÖRUT=VAD JAG VILLE, NÄR JAG VILLE :( DET HÄR ÄR FAN INGET KUL LÄNGRE! Men jag får väl tänka på de människor som inte har något mat överhuvudet taget..


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har samma problem i mellan åt inget roligt allls.Har du provat att käka tabletterna man kan köpa på apoteket innan du slänger i dig chocklad`?

2010-04-21 @ 23:06:41
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0