UPPE MED TUPPEN (AS USUAL)





Outfit från igår kväll. Skinn imitation brallor från TopShop, Lång transparant skjorta från Monki, jacka H&M, skor Acne. Igår kväll var vi alltså på Platå i lkpg. Vi hade faktist as kul! Har aldrig vart där så det var kul med lite omväxling. Sen är ju Carro en jävla bra "gå ut" och "dans partner" :) Kom hem vid 3-tiden inatt och nu är jag uppe igen. Ska åka till stallet och rida. Föressten, om någon av er vill komma till Palace ikväll så skriv en komentar i detta inlägg så skriver jag upp er på listan som finns hela kvällen. Glöm inte att köpa folkbladet idag. Jag är med i en interjuv!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nae jag sa upp mig därifårn, du vet ju hur de de där företaget funkar =/ Har börjat på Gina Tricot i Hageby. Dom öppnar ju nästa torsdag.. Det känns sjukt bra, så skönt att äntligen ha fått kommit bort från Bestseller..

Så du får komma förbi, när du har tid ;)

Kramar

2010-04-17 @ 11:59:10
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0