SLITEN

Idag har jag ju mått som jag förtjänat.. Men jag hade jätte kul igår iaf :) Vi var några här hos mig och sedan drog vi till Otten där det för övrigt var proppfullt men riktigt grym musik!! Det roliga är att jag fick för mig att börja diska inatt när jag kom hem. Tyckte att allt blev rent och fint tills när jag vaknade imorse och såg att alla vinglas osv var helt äckliga och det fanns inte ett enda rent glas så det var bara att ställa sig och diska om allting.
Tyvärr tog jag inte så mycket bilder men här kommer några :)









Snart ska ni även få se bilder på min lägenhet!


Kommentarer
Postat av: korven

hahah vilken sötis bild på mig =) not ja hade ass kul hemma hos dig vilket jävla party =)

2010-04-04 @ 22:55:24
URL: http://annacorvera.blogg.se/
Postat av: sara

Tjejen på första bilden, vart är klänningen ifrån? Jätte fin :)

2010-04-06 @ 21:06:29
URL: http://ssaraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0