LIKE A CRYING BABY



Ah gud nu har jag gråtit lite. Emelie och Jenny har vart här ikväll. Vi köpte massa godis och chips och tittade på film. Allt för min syster. Har ni sett den?! Om inte, gör det! Det är samma regissör som "dagboken". Med andra ord är det en riktig bölar-film. När jag ser sådana här filmer får det mig att inse att vi har det så bra. Vi klagar och oroar oss för små saker här i livet. Går och är missnöjda över ingenting. Det finns de personer som har det så himla mycket värre. Vi ska vara glada för det vi har och jag tror att vi alla behöver lära oss att uppskatta saker och ting. Det är så lätt att bara ta allt för givet. Var glada för det liv vi lever för man vet faktist aldrig vad som väntar.
Jag vill iallafall säga att jag är sjukt nöjd med det liv jag lever och jag ska uppskatta varenda sekund av mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

hello! :) hoppas du haft en skön helg!



på bloggfesten förra fredagen så vann Matilda pris för bästa outfit, hon fick dock aldrig sitt pris :) Hon undrar lite över om hon ska få det eller ej, hehe :P Du kanske kan höra av dig till henne? Hennes blogg är: enterthemworld.devote.se



:) Kram kram!

2010-04-19 @ 08:50:02
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Natalie

Åh, den vill jag också se :D

2010-04-19 @ 14:33:10
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: IRMA BAJRAKTAREVIC

jag såg den igårkväll.. fyfan va ja grät :s sjukt bra film :) ses sen snygging. kommer in o köper linnet. Puss

2010-04-21 @ 13:02:22
Postat av: emelie

Haha jag veeeet! Hoppas linnet blev bra :D

2010-04-21 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0