JAG, EN HEMMAFRU?



Haha ja det vettifan om jag någonsin kommer att bli. Jag har haft det jobbigt sedan jag flyttade när det gäller maten. Jag är så dålig på att laga mat! Speciellt nu när jag inte kan äta allt. Idag var jag iallafall duktig och gjorde en sallad till kvällsmat (jag vet att det inte är svårt men jag varken kan eller har tid att laga mat). Har fått mycket gjort idag, ridit, vart på matte lektion, vart på engelska lektion, handlat mat, tvättat osv. Har inte suttit ner en enda gång under dagen, även fast jag är ledig. Men jag är van! Nu ska jag fixa mig lite. Carro, jag och Muffe ska åka till Linköping ikväll. Vi ska promota vår fest imorgon på Palace. Gäller bara att jag håller mig vaken. Har några tuffa arbetsdagar nu med både jobb på D&Company och natten på Palace. Hard working woman.  


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå vad god salladen såg ut gumman, hoppas allt är bra, även fast du värkar ha sjukt mkt att göra =)

kram

2010-04-15 @ 22:11:02
URL: http://lina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0