IT`S RAINING MAN!



Bjuder på en dagens då det var ganska länge sen. Kavaj Mini For Many Market, t-shirt Cheap Monday, jeans Acne, skor Acne. 
Idag var det återigen en lugn dag på jobbet. Men jag hann träffa mina vänner Emma, Miriam och Agnes som kom hem från Thailand igår :) På fredag blir det party med hela ligan. Kommer bli grymt fun!! Jag är så jävla taggad så ni anar inte.. Måste bara hitta någon outfit tills dess. Imorgon har jag nationellt prov i engelska B så jag tänkte ta en runda på stan mellan provet och matte lektionen. Var inne en sväng på¨Monki idag och tyckte att de hade fått in en hel del snygga saker. Bland annat en klänning som jag bloggade om för länge sen. Nej, nu ska jag plugga! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0