YES

Heeeej!

Jag kom precis hem från jobbet. Var förbi Videoland och hyrde en film korven och bella har sett som de sa var skit bra och att man gråter som ett as till den. Och sånna filmer gillar ju jag ;P
Arber kommer hit snart med så ska vi äta lite, mamma har lagat potatis gratäng, kycklingfile sås och sallad. Han ska ju följa med mig på tävlingen i morgon som en sk "hästskötare" Haha, vi får väl se hur det går. Pappa ska spela någon golf tävling så han kunnde inte följa med, men det löser sig!

Vill iallafall tipsa om denna sjukt snygga party bag. Jag va så inne i att hitta någon efter att ha sett den jag visade för er från Acne och så vips så hittade jag denna!!
Kommer från, tro det eller ej.. Lindex och kostar 249:-! Finns den kvar vid lön så ska den nog bli min :)



Btw, jag tror jag behåller skinn jackan. Om jag inte hittar någon annan som jag blir kär i förstås!
Hoppas ni får en trevlig fredags kväll allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0