TRÅKIG ONSDAG

Hej alla ni som läser

Är inte på bättre humör idag heller. Hela mitt liv är nere i en svacka just nu känns det som.
Tänkte fota en "dagens" men blir bara missnöjd med bilderna så det blir ingen. Jag väntar fortfarande på de där jävla prov svaren som aldrig kommer. Var ute när brevbäraren kom och då låg det ett sånt kuvert från sjukhuset i vår hög men självklart var det ändå inte till mig. Jag fattar inte hur jävla lång tid det kan ta igentligen! Det har ju gått 3 veckor nu som de sa.
Plus att jag är så jävla trött på all mat. Finns inte ett jävla skit att köpa om jag äter ute. Blir samma ställe med samma maträtt idag igen. Orkar inte äta en äcklig sallad utan pasta heller. Det är ju det som är hela grejjen med salladen.
Usch.. Känner mig allmänt nere. Mitt liv bara rullar på i samma banor hela tiden och jag kommer ingen vart.

Aja, nu ska jag sätta punkt här så ni slipper höra mitt gnäll! Hoppas ni har en bättre dag än mig iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0