TIPS!

I förrgår hade jag en kund inne hos mig som testade lite kläder. Hon var frisör så jag frågade lite hur jag skulle göra med mitt hår (längderna) eftersom jag inte vill hålla på att färga hela håret stup i kvarten.
Som vanligt färgar jag hårbotten ca varannan vecka eftersom jag är blond normalt sett och mitt hår växer som ogräst så syns utväxten så snabbt. Tjenen (frisören) rekomenderade mig att testa Revelon. Det är en inpackning med typ som en toning i. Man väljer alltså sin färg, tvättar håret somvanligt, handukstorkar, har i ca 8 pumpslag av inpakingen och låter den verka i 3 minuter bara! Sedan tvättar du ut den.
Och tro mig, jag märkte skillnad. Visserligen hade jag inte i så mycket oh drog ner tiden till 2 minuter eftersom det var första gången men håret blev mörkare och mycket glansigare. Detta ska nu hålla i ca 6-8 tvättar.
Det är iallafall verkligen att rekomendera!



Den runda burken är det. Finns att köpa på hårvårdsbaren. Färgen använder jag bara i hårbotten.



Håret innan.... Dassig färg och ingen glans.

Håret efter (dock gör blixten och ljuset att färgen ser ojämn ut men ni ser skillnaden iallafall).



Nu- dags att åka till jobbet!

Kommentarer
Postat av: anna

en sån där har ja hemma, hade du kunnat få av mig ju. har ju inte riktigt någon användning av den nu när ja är blond :D haha

2009-09-18 @ 14:08:28
URL: http://annagollas.blogg.se/
Postat av: emelie

Jaa vet har med en sån!!!! ringer dej imorn!

2009-09-18 @ 23:20:34
Postat av: Anonym

hur mycket kostar den? :)

2009-09-19 @ 11:57:42
Postat av: emelie

tror den ligger mellan 150-200 kr :)

2009-09-19 @ 19:26:38
Postat av: Anonym

Okej tack =)!

2009-09-19 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0