PARTY HARDY

Det ska jag iallafall göra nästa vecka! Behöver bara fixa en outfit tills dess. Jag är hemma från festen redan nu innan 22.00. Jag måste få min skönhetsömn! Jag är totolt slut efter dagen. Det tar kål på mig att tävla och speciellt att köra transporten själv och inte ha pappa där som en andra hand. Men Arber klarade av att hjälpa mig jätte bra faktist (och korven och Bella såklart! Tro det eller ej men Arber är faktist inte rädd för hästar..

Här har ni två bilder som jag hann ta på fina tjejerna.

Vi börjar med de två födelsedagsbarnen Linnea och Cissi.



Sedan Cissi, Ouraka och Maya :)



Jaha...Nu ska jag väl lägga mig och sova. Tro mig, inatt kommer jag sova så jävla gott. Vi ses i morgon bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0