MY NEW HAIR

Blev ingen större förendring, gillar ju att ha långt hår. Toppade några cm bara och klippte upp "luggen" lite grann. Dock inte så det blev kort men innan var den ju en bra bit under hakan.
Jag blev iallafall skit nöjd! Teo på Modeklipparna kan jag verkligen rekomendera att gå till.
Nu är det bara att färga den förbannade utväxten jag har. Sedan ska jag köpa en ny sån där inpaknings/toning i en annan färg som heter guld koppar.
Hon lockade till mitt hår efter så jag fick vara lite fin på jobbet idag :)



Nu ska jag se på Idol och efter det säsongens första avsnitt av Greys Anatomy som typ är världens bästa program!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så snyggt du bruttan ;) Grey´s är bara bäst!

2009-10-01 @ 10:33:42
Postat av: Emelie

Haha tack Johanna! Aa jag tjöt som en gris igår när jag såg på det :P

2009-10-01 @ 11:07:51
Postat av: Emelie

Du är jätte fin! Pusss vännen!

2009-10-01 @ 15:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0